Astfel, compania a obtinut un profit net de 181,9 mil. dolari (139 mil. euro), in crestere fata de castigul de 156,3 mil. dolari (119 mil. euro) din aceeasi perioada a anului trecut.
Sustinuta de vanzarea de software produs de Macromedia, rivalul achizitionat de Adobe anul trecut, cifra de afaceri a companiei a crescut la 682,2 milioane de dolari (521 milioane euro) in ultimul trimestru, de la 510,4 milioane de dolari(390 milioane de euro) in acelasi trimestru al anului precedent.
Aceasta crestere a reasigurat investitorii ca aparitia noilor produse nu va suferi nici o intarziere si a facut posibila o crestere a actiunilor Adobe cu 6%, relateaza presa internationala.
Oficialii Adobe au declarat ca cele mai bine vandute produse ale trimestrului au fost Acrobat si Creative Suite
Oficialii Adobe au declarat ca la sfarsitul celui de-al doilea trimestru fiscal al anului viitor vor putea distribui versiuni imbunatatite ale liniei Creative Suite, care cuprinde 14 soft-uri de design.
De asemenea, compania a anuntat ca o varianta preliminara imbunatatita a Photoshop Photo Editor este de vineri disponibila pentru descarcare.
Programele ce vor fi imbunatatite includ software-ul Acrobat Document Sharing, programul Illustrator si aplicatia de dezvoltare de site-uri Dreamweaver Web.