In trimestrul 3 al anului fiscal 2008, incheiat pe 30 decembrie 2007, Logitech a obtinut un profit net de 134 mil. $ (101 mil. euro).
Afacerile companiei pentru trimestrul 3 al anului fiscal 2009 s-au ridicat la 267 mil. $ (201 mil. euro), in scadere cu 16% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Vanzarile Logitech in cele doua Americi au scazut cu 21%, in timp ce afacerile in Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA) au scazut cu 19%. Unica regiune in care veniturile companiei au crescut a fost Asia, unde aceasta a inregistrat o crestere de 8%.
„Recesiunea globala din ce in ce mai grava are un impact foarte puternic asupra performantei noastre. Retailerii au inceput sa reduca drastic numarul comenzilor, pe masura ce consumatorii devin mai prudenti”, a declarat Gerald Quindlen, directorul executiv al Logitech.
Totusi, oficialii companiei au subliniat ca Logitech va continua sa genereze profit si in trimestrul 4, desi nivelul acestuia nu a fost estimat pana in prezent.