In acelasi timp, afacerile companiei s-au redus cu 3,7%, pana la 160,1 milioane de euro.
Scadearea veniturilor reflecta schimbarile in strategia comerciala a companiei, diminuarea amortizarii si stabilizarea generala a economiei, a declarat Anastasios Tzoulas, directorul executiv financiar al Romtelecom.
„De asemenea, in ciuda cresterii costurilor generate de continutul TV, cheltuielile operationale au scazut cu 2,8% in primul trimestru al 2012, in comparatie cu aceeasi perioada a anului anterior, datorita reducerii personalului si a costurilor echipamentelor”, a adaugat acesta.
Romtelecom avea la finalul lui martie 2,33 milioane de clienti de telefonie fixa, in scadere cu 5,4% fata de T1 2011. Insa, compania avea 1,15 milioane de abonati de internet, in crestere cu 8,9% comparativ cu martie anul trecut si 1,19 milioane de utilizatori de televiziune, mai mult cu 11,8%.
„Numarul utilizatorilor de internet si TV a continuat sa creasca ajungand sa atinga impreuna 2,3 milioane, la o rata de crestere care reflecta un comportament mai prudent din partea consumatorilor. Pe segmentul business, Romtelecom continua sa fie lider de piata pentru segmentele de telefonie fixa, internet fix si VPN”, a spus Anastasios Tzoulas.