Evolutia a fost influentata de divizia de televizoare, care urmeaza sa fie mutata intr-un joint-venture.
Vanzarile companiei au crescut cu 6,2% pana la 5,26 miliarde de euro.
CEO-ul Frans van Houten, care a preluat functia la inceputul lunii aprilie, si-a fixat ca prioritate divizia de televizoare, dupa ce predecesorul sau a incercat sa resusciteze acest business timp de zece ani.
Philips a anuntat ca divizia de televizoare va fi mutata in cadrul unui joint venture cu TPV Technology si ca va ceda controlul asupra acesteia, pastrand o participatie de 30%.
Van Houten a declarat ca veniturile companiei si lantul de aprovizionare vor fi afectate de dezastrul din Japonia, relateaza sursa mentionata.
Divizia produselor electronice de larg consum a raportat un profit operational de 104 milioane de euro in primul trimestru, in scadere cu 35% fata de acelasi interval al anului 2010.
In acelasi timp, profitul operational al diviziei de sisteme medicale a crescut la 138 milioane de euro de la 103 milioane de euro, iar cel al diviziei corpurilor de iluminat a scazut la 152 milioane de euro de la 204 milioane de euro.