Profitul operational al Philips in primul trimestru al lui 2006 s-a situat la suma de 335 mil. euro. Incasarile Philips au inregistrat o scadere importanta fata de anul precedent. Astfel, in primul trimestru al lui 2006 Philips a inregistrat vanzari in valoare de 7,37 mld. euro, anul acesta inregistrand vanzari de 5,99 mld. euro. Analistii preconizau vanzari de aproximativ 6,14 mld. euro.
Vanzarile in crestere ale televizoarelor cu ecran plat nu au putut sa acopere pierderile Philips pe segmentul televizoarelor cu tub catodic si monitoarelor PC, segment care a inregistrat vanzari in scadere fata de anul trecut, conform Reuters.
Philips este lider de piata pe segmentul producatorilor de becuri si neoane, ocupa locul trei pe piata echipamentelor concepute pentru a fi folosite in spitale si locul 5 mondial la electronice.
„Unica dezamagire o reprezinta vanzarile inregistrate de Philips pe piata echipamentelor electronice concepute pentru spitale”, a spus analistul De Graaf de la compania olandeza Petercam, subliniind profitul operational de 56 mil. euro pe acest segment. Predictiile analistilor fusesera de aproximativ 98 mil. euro.