In acelasi timp, profitul brut a fost de 527 milioane de euro, fata de 118 milioane de euro in T2 2009.
In perioada aprilie-iunie 2010, vanzarile companiei s-au majorat la 6,19 miliarde de euro de la 5,23 miliarde de euro.
Rezultatele companiei au fost sustinute de cresterea puternica de pe pietele emergente si in special din asa-numitele tari BRIC – Brazilia, Rusia, India si China. Vanzarile de pe pietele emergente avansat cu 29%, la 2,1 miliarde de euro, reprezentand 34% din veniturile totale ale companiei. In aceeasi perioada a anului trecut, veniturile din pietele emergente au reprezentat 29% din veniturile la nivel mondial.
Divizia de electronice de larg consum a realizat venituri de 2,18 miliarde de euro in al doilea trimestru, in crestere cu 20% fata de perioada similara a anului anterior, sustinute de vanzarile de televizoare cu ecran plat.
Totodata, divizia de iluminat a generat venituri de 1,86 miliarde de euro, mai mult cu 13% fata de T2 2009.
Nivelul personalului companiei a crescut usor in perioada aprilie-iunie 2010, pana la 116.590 angajati, fata de 116.023 salariati, cati erau in al doilea trimestru al anului trecut.