Vanzarile in trimestrul fiscal ce s-a incheiat pe 27 octombrie au fost de 9,6 mld.$, in crestere cu 16,7%.
„Suntem foarte multumiti de rezultatele Cisco pe acest trimestru”, a spus John Chambers, director executiv al companiei. „Veniturile importante pe care le-am realizat sunt un rezultat al incasarilor in crestere de pe toate teritoriile in care suntem prezenti, si pentru toate produsele companiei”, a continuat acesta.
Totusi, actiunile Cisco au scazut la New York cu 4% in urma anuntului, pe fondul temerilor investitorilor ca investitiile companiilor americane in retelistica sunt in scadere.
Chambers a mai spus ca una dintre strategiile care s-au dovedit castigatoare pentru companie pe acest trimestru este capacitatea Cisco de a incepe tranzitia spre conceptul web 2.0.
„Tehnologiile pe baza conceptului web 2.0 vor impulsiona castigurile si productivitatea companiilor ce le vor adopta, indiferent de industriile in care activeaza acestea. Daca tranzitia de la web la web 2.0 se va realiza asa cum ma astept, acest concept va alimenta veniturile companiilor, inclusiv Cisco, mult timp de acum incolo”, a mai spus Chambers.