- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Providerul de televiziune pe PC \”i-TV\” si-a propus 40.000 de clienti si venituri de 0,5 mil. euro

10 May, 11:00 • Redactia DailyBusiness
Providerul de televiziune digitala pe internet i-TV s-a lansat ca urmare a unei investitii initiale in echipamente si contracte de 100.000 euro, oficialii anticipand ca in doi ani vor atinge 30-40.000 de utilizatori si venituri de 500.000 euro in primul an.
Providerul de televiziune pe PC \i-TV\ si-a propus 40.000 de clienti si venituri de 0,5 mil. euro

i-TV este un serviciu al companiei Synco Telecom. Aceasta are capital 100% romanesc si este controlat de doi oameni de afaceri romani. Serviciul presupune livrarea pe computer a canalelor TV ce sunt receptionate in mod obisnuit prin cablu TV.

Lucian Obrocea, directorul executiv al i-TV si actionar cu 50% in companie, a spus pentru DailyBusiness ca se asteapta ca televiziunea sa intre pe profit tot dupa doi ani de activitate, timp in care scopurile principale sunt largirea gamei de programe si extinderea serviciilor prin incheierea de contracte cu furnizorii de internet broadband din afara Bucurestiului.

In prezent, televiziunea digitala pe internet are contracte individuale incheiate cu fiecare din cele peste 50 de canale TV din diverse arii. „Cel mai tarziu vom incepe sa emitem incepand cu 1 iunie. Deocamdata, ne concentram cel mai mult pe incheierea de contracte cu providerii de internet din Bucuresti”, a spus Corina Cozminca, marketing manager la i-TV.

Printre canalele TV ce pot fi receptionate direct pe computer se numara TVR 1 si 2, Prima TV, National TV, Kanal D, MTV, Telesport sau Realitatea TV. De asemenea sunt disponibile si canale mai putin uzuale, precum GoodLife Channel, Pratech, Motors Tv, Direct Digital TV.

Deocamdata este disponibil spre abonament un singur pachet, de baza. Intr-o perioada promotionala pana la jumatatea lunii viitoare, acesta va costa 25 lei, urmand ca dupa aceasta data costul acestuia sa fie de 39 lei pe luna. Abonamentul se achita pe internet, televiziunea fiind disponibila doar on-line pentru clientii care au conexiune la internet cu o viteza minima de 2,5 megabiti.

Prezenta si aparitia oficiala a i-TV in cadrul CERF a costat 20.000 euro, urmand ca publicitatea ulterioara sa fie realizata in special online.