„In timp, toti banii din publicitate vor fi rulati prin platforme digitale. Media se digitalizeaza, la fel si publicitatea”, a mai afirmat Steve Ballmer.
Microsoft activeaza in domeniul publicitatii din luna august a acestui an, dupa ce a achizitionat aQuantive pentru 6 miliarde de dolari. Prin aceasta achizitie, Microsoft incearca sa ajunga din urma compania rivala Google, care detine o parte importanta din piata internationala de publicitate, estimata la valoarea de 550 miliarde de dolari, dezbate editia online a „International Herald Tribune”.
Brian McAndrews, vicepresedintele serviciilor de publicitate ale Microsoft si seful aQuantive, a declarat ca Microsoft va lansa, in urmatoarele doua luni, reteaua de servicii de marketing digital a aQuantive in Franta, Spania, Germania si Italia. McAndrews a mai spus ca serviciile aQuantive vor concura, in primul rand, cu serviciile DoubleClick, ale companiei Google.
Microsoft este lider mondial in domeniul software, cu un venit de 44,28 de miliarde de dolari in anul fiscal incheiat in iulie 2006.