Compania se afla in Romania de 10 ani si a reusit sa implementeze pana in prezent 20 de instalatii de optimizare a fluxului de clienti, intre institutiile beneficiare aflandu-se ambasade, sedii de politie, gari, banci.
„Clientul primeste un numar de ordine si poate vedea cat mai are de asteptat pana poate beneficia de respectivul servciu. Sistemul reprezinta atat un beneficiu adus clientilor, cat si companiei care il implementeaza, aceasta putand optimiza timpul mediu folosit pentru fiecare client”, a declarat pentru DailyBusiness Marina Haldorsson, area sales manager Q-Matic.
Sistemele Q-Matic au valori cuprinse intre 2.000 si 200.000 de euro. Oferta companiei include sisteme simple, care elibereaza bonuri de ordine pentru clientii care asteapta sa beneficieze de un anumit serviciu si poate ajunge la sisteme complexe, in care ordonarea clientilor se face dupa mai multe criterii.
Haldorsson se asteapta ca valoarea medie a sistemelor comercializate de Q-Matic in Romania sa fie cuprinsa intre 8.000 si 12.000 de euro.
Insititutia care implementeaza sistemul Q-Matic trebuie sa isi propuna ca tinta un timp medie de asteptare pentru fiecare client, a explicat Haldorsson.
„Sistemele ajuta atat la optimizarea timpului mediu afectat unui client, cat si la eficientizarea muncii fiecarui angajat. Au existat institutii care dupa implementarea sistemului au reusit sa renunte la un post din departamentul de vanzari. Totodata, anumite institutii au reusit sa reduca timpul de asteptare al fiecarui client de la 30 de minute la 7 minute”, a mai spus reprezentanta Q-Matic.
Totodata, sistemul furnizeaza informatii importante managerilor institutiei, cum ar fi istoricul clientilor, sau eficacitatea propriilor angajati.
Q-Matic a semnat de curand un parteneriat cu Eutron, companie specializata in solutii complexe pentru managementul fluxurilor de numerar si gestionarea fluxurilor de clienti.