Pe locurile urmatoare, din acest punct de vedere, s-au clasat BCR, cu o pondere de 13% din total, BRD, cu 10%, Piraeus Bank, cu 8,5% si Banca Transilvania, cu 8,5%.
Totodata, volumul actiunilor de phishing ce exploateaza identitatea Raiffeisen Bank Romania a crescut in primele doua decade ale lunii ianuarie cu 20%, aceasta ramanand lider incontestabil al identitatilor falsificate de infractorii informatici.
„Volumul de spam, ca parte integranta a actiunilor de phishing ce exploateaza identitatea Raiffeisen Bank Romania, a crescut de la inceputul lui 2009 cu aproximativ 20%”, a declarat Vlad Valceanu, Seful Laboratorului de Cercetare Antispam al BitDefender.
„Printre cele mai raspandite tehnici raman in continuare trimiterea catre un site de phishing, dar si paginile HTML anexate, de obicei encodate, ambele recurgand la scripturi PHP pentru furtul datelor. Le recomandam clientilor de e-banking sa fie precauti si sa verifice orice mesaj suspect cu institutia financiara inainte de a-si divulga datele on-line”, a adaugat Vlasceanu.
Mai multe despre acest subiect:
– Gecad: Anul acesta va fi „mai agitat din perspectiva amenintarilor informatice”