La sfarsitul anului 2004, in decembrie, la cateva luni de la lansare, telefonia fixa RDS.Tel deservea 60.000 de abonati. Cresterea numarului de clienti a fost posibil datorita contextului oferit de liberalizarea pietei de telefonie fixa, mentioneaza compania.
Serviciului de telefonie fixa RDS.Tel a atins in decembrie 2005 pragul de 350.000 de abonati, iar pana in aprilie 2006 acestora li s-au adaugat alti 100.000 de clienti.
Evolutia cea mai mare a numarului de abonati a fost inregistrata in perioada aprilie 2006 – septembrie 2007, cand RDS.Tel a ajuns la 1 milion de abonati, potrivit companiei.
RCS-RDS a inregistrat anul trecut afaceri de 781,33 mil. lei (221,33 mil. euro), in crestere cu 96% fata de 2005. Compania a realizat in 2006 un profit net de 122,73 mil. lei (34,76 mil. euro), in crestere cu 704% fata de anul precedent.