- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

RCS-RDS a atins 750.000 de clienti pe serviciul de telefonie fixa

06 Jul, 11:13 • Redactia DailyBusiness
Compania RCS-RDS, furnizor de servicii de telefonie, cablu TV, internet si televiziune prin satelit a ajuns la 750.000 de clienti pe serviciul de telefonie fixa, in crestere cu circa 108.000 clienti fata de luna ianuarie a acestui an, au anuntat oficiali ai companiei.
RCS-RDS a atins 750.000 de clienti pe serviciul de telefonie fixa

RCS-RDS si-a majorat numarul de clienti pe telefonia fixa printr-o politica agresiva de preturi, care include furnizarea gratuita a serviciului de telefonie fixa, fara abonament, in zonele acoperite de infrastructura sa de cablu, precum si furnizarea la instalare a unui telefon gratuit.

Numarul de minute incluse in reteaua Romtelecom a ajuns la 50 de minute gratuite.

RCS-RDS a anuntat ca din aceasta luna va factura in lei contravaloarea abonamentului de telefonie, in timp ce tarifele convorbirilor vor ramane in euro.

Astfel, abonamentele anterioare de 3 si 5 euro fara TVA vor fi facturate incepand cu luna aceasta cu 12 lei/luna respectiv 20 lei/luna.

Utilizatorii din zonele acoperite de RCS-RDS pot contracta un abonament de telefonie fixa fara a se abona la serviciile de cablu TV sau Internet ale companiei.

Liderul pietei de telefonie fixa este Romtelecom, cu peste 3 mil. de clienti, operator care a pierdut insa aproximativ 400.000 de abonati in perioada decembrie 2006 – martie 2007.

Urmărește Daily Business pe Google News