„Intentia declarata a managementului in aceasta zona este de a realiza pana cel mult la finalul anului o crestere continua a personalului de vanzari, pana la dublarea acestuia. Prin intermediul lor, comercializam toate serviciile companiei – TV, Internet, telefonie fixa si telefonie mobila, persoanelor fizice”, au declarat oficialii companiei.
„Anul trecut a existat o concentrare si o atentie deosebita asupra segmentului de vanzari din companie. Si in acest an acordam o atentie mare acestei zone, dat fiind obiectivul propus, acela de a dubla numarul oamenilor”.
Oficialii RCS&RDS nu au oferit informatii exacte privind numarul de angajati din departamentul de vanzari catre persoane juridice, spunand doar ca sunt mai putini decat cei ce se ocupa de segmentul rezidential.
In prezent, compania are circa 6.000 de angajati.
Ceilalti operatori telecom, exceptand Romtelecom, au mai putini angajati. Astfel, Vodafone Romania are circa 3.000 de angajati, numar relativ stabil de-a lungul ultimilor ani. Orange Romania avea la finalul 2009 un numar de 2.100 de angajati, compania nedorind sa precizeze cati sunt in prezent.
Cosmote Romania are in prezent circa 1.100 de angajati, similar cu 2009. UPC Romania avea la finalul anului 2009 circa 1.550 de angajati si nu a oferit informatii despre numarul de angajati la zi.
Romtelecom avea la finalul lui 2010 un numar de 8.600 de angajati, cel mai mare de pe piata telecom romaneasca. Managementul a anuntat o noua runda de disponibilizari, pentru eficientizarea operatiunilor financiare. Compania va restructura intre 1.000 si 1.400 de posturi pana la finalul acestui an.
Agentia Moody’s a schimbat saptamana trecuta rating-ul RCS&RDS la negativ, de la stabil. Vezi in acest material motivele Moody’s pentru aceasta decizie, precum si numarul de clienti, pe departamente, al RCS&RDS, asa cum reiese din raportul agentiei de rating.