„In prezent apelam la o paleta de finantari. Pot doar sa spun ca deocamdata, putem face fata atat anul acesta, cat si anul viitor planurilor propuse fara a reduce ritmul in vreun fel”, a declarat Alexandru Oprea, presedinte al RCS&RDS.
In prezent, RCS&RDS are 1,2 milioane de clienti pe telefonie mobila, serviciu introdus in urma cu un an, si circa 1,4 milioane de clienti pe cablu.
Totodata, presedintele RCS&RDS nu exclude posibilitatea disponibilizarii unor angajati, insa mentioneaza ca acest lucru nu se va intampla din cauza crizei si ca va fi stabilit mai exact la sfarsitul acestui an.
„Nu neaparat are legatura cu criza. Suntem o companie in dezvoltare, cu alocari destul de clare pe proiecte si in general numarul de angajati are legatura cu dezvoltarea business-ului. O sa incercam sa optimizam cat mai mult costurile si implicit si nisa de costuri de personal. Acesta este mai mult un subiect de analiza care se face la sfarsitul anului”, a declarat Alexandru Oprea pentru DailyBusiness.ro.