„Am vrut sa fim mai coerenti. Prioritatea noastra de cativa ani incoace sunt pachetele de servicii, asa ca am vrut ca si elementele lui sa fie prezentate mai coerent. Pe de alta parte, marca Digi a fost foarte bine perceputa atat in tara cat si in afara”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Alexandru Oprea, directorul general al RCS&RDS.
Astfel, potrivit site-ului companiei, serviciul rds.Tel (telefonie fixa) a devenit Digi Tel, rdsLink (Internet) a devenit Digi Net, iar RCS (televiziune prin cablu) s-a redenumit in Digi TV Cablu. Telefonia mobila a fost lansata de companie de la inceput sub acelasi brand – Digi Mobil.
Compania nu a precizat daca va investi in comunicarea noilor branduri.
RCS&RDS a raportat, in 2008, venituri de 700 milioane de dolari, inregistrand cresteri pe toate segmentele in care este prezent, potrivit unor declaratii anterioare ale reprezentantilor companiei.
Tot la sfarsitul lui 2008, RCS&RDS avea 1,2 milioane de clienti pe telefonie mobila, serviciu introdus in urma cu un an, si circa 1,4 milioane de clienti pe cablu. Compania mai este prezenta si pe segmentele de telefonie fixa si Internet.
RCS&RDS mai are operatiuni in tari precum Slovacia, Cehia, Croatia, Serbia.
Principalii concurenti ai RCS&RDS pe piata de telecomunicatii sunt UPC si Romtelecom pe partea de cablu, Internet si telefonie fixa, si Orange, Vodafone si Cosmote Romania pe segmentul de telefonie mobila.