Costul procesului de rebranding se ridica la circa 186 milioane de euro.
Compania japoneza, numarul unu in lume in productia de televizoare cu plasma, urmareste sa-si sporeasca vanzarile cu 5% sau mai mult in anul fiscal ce incepe pe 1 aprilie, investind 800 de milioane de euro in constructia unei fabrici de cipuri in Japonia.
De asemenea, Matsushita planuieste schimbarea numelui marcii pentru electrocasnice din „National” in „Panasonic”. Schimbarea este valabila doar in Japonia.
„In Romania, procesul de rebranding nu va avea nici un efect deorece corporatia este prezenta sub numele de Panasonic Romania” a declarat pentru DailyBusiness, Alexandru Mina advertising&communication coordinator pentru Panasonic Romania.
„In Romania nu sunt disponibile produse sub marca Matsushita sau National, ci doar Panasonic”, a continuat Mina.
„Pana in acest moment brandurile companiei erau Matsushita, National si Panasonic, de acum inainte eforturile noastre se vor canaliza catre o singura marca, Panasonic”, a declarat presedintele Matsushita, Fumio Ohtsubo citat de presa internationala.
Numele actual al companiei provine de la fondatorul sau, Konosuke Matsushita, care a pus bazele firmei acum 90 de ani.