„Cu Dolce am facut un pas semnificativ catre zona de continut multimedia, iar cifrele inregistrate la mai putin de un an de la lansare arata ca a fost un pas castigator”, a declarat Yorgos Ioannidis, directorul general Romtelecom.
Dupa lansarea Dolce, Romtelecom a introdus, in grila de programe oferita din septembrie, programe noi si doua noi pachete TV, plus o luna gratuita pentru Maxpak, facilitati furnizate tuturor noilor abonati. Abonamentul lunar pentru pachetul de baza Variety Special costa 1,95 euro fara TVA, in primul an de contract, pentru clientii Romtelecom.
Dolce a lansat de asemenea Kids Pack, un pachet dedicat in exclusivitate copiilor, la pretul de un euro pe luna fara TVA, pachetul incluzand patru canale.
Al doilea pachet nou introdus recent in oferta Dolce este Hungarian Pack, oferit pentru 0,8 euro pe luna fara TVA, care include cinci canale.
Clientii Romtelecom care se aboneaza la Dolce pana la 15 ianuarie 2008 platesc 1,95 euro pe luna fara TVA pe parcursul unui an intreg pentru pachetul de baza Variety Special, in cazul contractelor incheiate pe doi ani. Incepand cu cel de-al doilea an, tariful este de 3,9 euro pe luna fara TVA.
Romtelecom a inregistrat, in trimestrul al doilea, un profit net de 1,4 mi. euro, dupa ce in perioada similara a anului trecut afisase pierderi de 4,2 mil. euro, iar veniturile au ramas constante, in jurul a 217 mil. euro, conform raportului finaciar al OTE Group.