„Ne-am propus ca anul viitor sa deschidem alte 40 de magazine cu acelasi design, in care clientii nostri sa poata testa servicii si sa poata afla tot ce ii poate interesa legat de companie si serviciile sale. Noul concept de magazine este un pas firesc in procesul de schimbare a companiei”, a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.
Noul magazin din Timisoara este dotat cu sistem wireless de acces la Internet, plasme, laptopuri, pe care clientii vor putea testa gratuit serviciile de Internet si televiziune ale companiei.
Noile magazine vor oferi gama completa de servicii Romtelecom, atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru companiile mici si mijlocii.
Magazinul din Timisoara, ca si cele ce urmeaza a fi inaugurate, are o suprafata medie de 100 metri patrati si este delimitat in mai multe zone – zona de vanzare servicii si produse Romtelecom, zona de demonstratii pentru serviciul de televiziune Dolce, care dispune de trei plasme permitand testarea calitatii televiziunii digitale, zona de promotii unde clientii se pot informa si pot accesa ofertele speciale din acel moment, zona Internet, dotata cu sase laptopuri, in care orice client poate testa gratuit solutiile de acces la Internet de banda larga ClickNet, zona servicii de voce Romtelecom unde clientii pot alege dintre terminalele oferite si pot opta pentru anumite servicii de telefonie fixa.
Magazinele Romtelecom vor avea si o zona denumita „Cosmote” unde clientii au acces la solutiile de telefonie mobila, zona de solutii de business pentru intreprinderile mici si mijlocii unde pot alege pachetul de servicii dorit si zona „plata facturii”, unde clientii Romtelecom si Cosmote isi pot achita facturile lunare.
Compania are in prezent 75 de magazine proprii la nivelul intregii tari si alte 337 puncte de prezenta prin intermediul partenerilor sai.
Romtelecom avea la finele lunii septembrie putin peste 3 milioane de linii telefonice, 300.000 de clienti abonati ai serviciului de televiziune digitala Dolce si 300.000 de abonati ai serviciului de Internet.
Romtelecom a inregistrat, in trimestrul al doilea, un profit net de 1,4 milioane euro, dupa ce in perioada similara a anului trecut afisase pierderi de 4,2 milioane euro, iar veniturile au ramas constante, in jurul a 217 milioane euro, conform raportului financiar al OTE Group.
Principalii competitori ai Romtelecom, pe diverse segmente de comunicatii, sunt Orange, Vodafone, RCS&RDS, UPC.