„Abonamentul de 24,9 euro este solutia perfecta pentru o companie de marime medie, asigurandu-i costuri fixe care permit planificarea bugetelor si aducand multiple beneficii – pana la 500 de minute catre retelele mobile nationale – altele decat Cosmote si pana la 1500 de minute catre retelele fixe, Cosmote si diverse destinatii internationale”, considera George Makowski, director executiv comercial, segment business, Romtelecom.
Totodata, Romtelecom Business Solutions simplifica portofoliul de servicii de acces la internet Clicknet. Cele trei tipuri de abonamente au preturi incepand de la 5,9 euro pe luna (fara TVA): Clicknet Standard cu viteze de download de pana la 6 Mbps, Clicknet Plus (pana la 12 Mbps) si Clicknet Extra (pana la 30 Mbps). Toate abonamentele includ gratuit acordul privind nivelul calitatii serviciului (SLA), IP static, posibilitatea de a solicita factura electronica si licenta Norton Antivirus gratuita pe o perioada de un an.
Serviciul de back-up si recuperare a datelor ofera clientilor posibilitatea de a realiza in mod automat si/sau manual copii de siguranta pe echipamentele puse la dispozitie de Romtelecom, pentru datele critice, precum si recuperarea acestora in caz de necesitate. Datele fiecarui client sunt copiate in mod criptat, astfel incat acesta este singurul care are acces la ele.
Clientul primeste serviciul de back-up si recuperare a datelor daca se aboneaza la fie la Clicknet Plus, respectiv Extra. Spatiul de stocare asigurat este de 1 GB, respectiv 5 GB, accesarea implicand instalarea unui program pe calculator sau laptop.
Printre concurentii Romtelecom se numara Orange Romania, Vodafone Romania, RCS&RDS sau UPC Romania.
In curand, DailyBusiness.ro va publica un interviu cu George Makowski, in care veti afla mai multe despre strategia Romtelecom pe segmentul business