- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Romtelecom a lansat un site pentru promovarea proprietatilor imobiliare ale operatorului

10 Aug, 15:40 • Redactia DailyBusiness
Romtelecom a lansat, marti, o pagina web pentru promovarea proprietatilor imobiliare ale operatorului, unde au fost postate peste 150 de anunturi de inchiriere spatii de diferite tipuri, au anuntat reprezentantii companiei.
Romtelecom a lansat un site pentru promovarea proprietatilor imobiliare ale operatorului

Realestate.romtelecom.ro se adreseaza clientilor interesati de tranzactii cu spatii imobiliare, atat persoane juridice si fizice, cat si agentii imobiliare care urmaresc sa colaboreze cu Romtelecom. Compania detine cateva mii de proprietati imobilare in intreaga tara (cu acoperire urbana si rurala)”, se arata in comunicat.

Ofertele publicate pe site fac referire la spatii ale companiei din intreaga tara, destinate activitatilor cu profil comercial, de birouri si/sau de depozitare, spatii tehnice, turistice, apartamente si terenuri.

Site-ul Romtelecom permite cautarea de anunturi dupa categoria de spatiu, localitati grupate dupa numarul de locuitori, judet si localitate.

Ofertele de inchiriere sunt publicate in pagini separate, continand informatii detaliate cu privire la suprafata, zona, fotografii, dar si persoane de contact. Prin intermediul formularului de contact publicat in pagina fiecarei oferte, cei interesati pot obtine informatii suplimentare.

Activitatea de gestionare a portofoliului imobiliar al Romtelecom este coordonata de o structura dedicata, infiintata in urma cu trei ani.

Romtelecom este unul dintre cei mai importanti operatori de pe piata de comunicatii din Romania, cu 4,5 milioane de abonati la finele primului semestru.

Romtelecom, parte a grupul elen OTE, a trecut pe pierdere in primul semestru al anului curent, compania inregistrand un minus de 32,5 milioane de euro, comparat cu profit de 21,9 milioane de euro in aceeasi perioada a anului trecut.

Totodata, veniturile totale ale companiei au scazut cu aproape 9% in S1, pana la 365,3 milioane de euro, conform raportului OTE, compania-mama, la care se adauga inca 18,2 milioane de euro din operatiuni non-telecom.

Urmărește Daily Business pe Google News