In trimestrul 3, compania a pierdut 64.000 de clienti, de aproape trei ori mai putin decat in primul trimestru al anului, cand 180.858 de clienti au renuntat la serviciile Romtelecom.
In prezent, Romtelecom are putin peste 3 mil. de linii telefonice.
Oficialii Romtelecom au anuntat ca au in plan sa deschida 40 de magazine proprii in anul 2008, numarul total al acestora urmand sa ajunga la 122. In prezent, compania are 75 de magazine, dar pana la finele anului, conform oficialilor OTE, actionarul majoritar al Romtelecom, numarul acestora va creste pana la 82.
Oficialii Romtelecom nu au oferit cifre in ceea ce priveste investitia necesara pentru un magazin.
Numarul de abonati ai serviciului de televiziune digitala Dolce, administrat de companie, a crescut cu 68.000 de la sfarsitul lunii iunie, atingand in prezent 300.000 de clienti.
Romtelecom a anuntat triplarea numarului de clienti la serviciile de Internet in banda larga ADSL pentru finalul acestui an, pana la 300.000 de abonati, comparativ cu finalul anului trecut, cand a raportat aproape 100.000 de utilizatori.
Romtelecom a inregistrat, in trimestrul al doilea, un profit net de 1,4 milioane euro, dupa ce in perioada similara a anului trecut afisase pierderi de 4,2 milioane euro, iar veniturile au ramas constante, in jurul a 217 milioane euro, conform raportului financiar al OTE Group.
Principalii competitori ai Romtelecom, pe diverse segmente de comunicatii, sunt Orange, Vodafone, RCS-RDS, UPC.