Acordul garanteaza o perioada maxima de restabilire a conexiunii, in cazul unui deranjament, de 12 pana la 24 de ore, si in functie de perioada in care serviciul nu este functional este asigurata compensarea prin deducere din abonamentul lunar Clicknet.
„Serviciul este disponibil in 2 variante: Standard, oferit automat si gratuit tuturor clientilor, si Advanced, oferit pe baza de abonament lunar de 3 euro, fara TVA. Din toamna anului trecut Romtelecom a introdus o garantare similara pentru produsele de voce”, se specifica in comunicatul emis de companie.
In aceasta perioada, Romtelecom a lansat noile oferte comune cu Cosmote, pachetele de servicii Basic Office 3 si 6. Acestea includ tarif unic pentru apeluri in reteaua Romtelecom, minute gratuite pentru apeluri catre retele nationale mobile, minute gratuite in reteaua Romtelecom, acces la Internet prin Clicknet, abonamente Cosmote cu minute nationale incluse si convorbiri gratuite si nelimitate in grup.
Romtelecom avea in luna noiembrie a anului trecut peste 100.000 de clienti business la serviciile de Internet, si per total peste 500.000 de clienti la jumatatea lui 2008 pentru aceste servicii.
Romtelecom face parte din OTE Grup, liderul pietei de telecomunicatii din Grecia si unul dintre cei mai mari operatori din sud-estul Europei. Cosmote Romania, membra a grupului Cosmote a depasit 4,6 milioane de utilizatori in Romania la sfarsitul lunii iunie 2008, inregistrand o crestere de 109,5% comparativ cu perioada similara a anului trecut si fiind cel mai dinamic operator de telefonie mobila din Romania.
Principalii concurenti ai companiei telecom sunt RCS&RDS, UPC, Orange, Vodafone sau Zapp.