Managed Desktop presupune mentenanta sau administrarea calculatoarelor de tip desktop sau laptop si a echipamentelor de birou, cum ar fi imprimante multifunctionale, proiectoare si altele, prin interventii la sediul clientului sau de la distanta si suport prin telefon (helpdesk).
„Serviciul este disponibil prin trei tipuri de abonamente, Silver, Gold si Platinum, ce cuprind, lunar, 10, 25 sau un numar nelimitat de interventii de la distanta plus o interventie la fata locului in cazul abonamentului Platinum, la preturi incepand de la 39,99 euro, fara TVA. Interventiile lunare suplimentare se platesc separat. Managed Desktop se adreseaza tuturor clientilor companii ai Romtelecom care pot apela 24 de ore din 24 si 7 zile din 7 numarul gratuit (TelVerde) 0800800833 pentru a-si inregistra solicitarea”, se precizeaza in comunicatul companiei.
De asemenea, tot din aceasta saptamana, clientii companii au la dispozitie si serviciul Micropayment, care permite utilizatorilor sai sa-si faca abonamente la diverse servicii sau publicatii printr-un apel telefonic catre anumite numere de forma 0903 xxx xxx.
„Tarifele pentru aceste apeluri variaza intre 3 si 25 euro, fara TVA, in functie de valoarea abonamentului solicitat. Numerele de telefon care fac parte din serviciul Micropayment pot fi achizitionate prin abonament Romtelecom de catre clientii companii si sunt functionale la nivel national, cu acces exclusiv din reteaua Romtelecom”, a anuntat compania.
Veniturile Romtelecom au scazut cu 8,1% in primul trimestru al acestui an, de la 219,2 milioane de euro la 201,4 milioane de euro. Totodata, compania a inregistrat o scadere de 3,2% a numarului de abonati pe segmentul de telefonie fixa, de la 3,1 milioane la 3 milioane de utilizatori.