Inainte de aceasta modificare, clientii Dolce puteau opta pentru un singur pachet de baza, cu 59 de programe, la un pret de 4,9 euro/luna fara TVA, la care puteau adauga contra cost si alte canale. In prezent, Romtelecom, detinatorul operatorului TV, a implementat inca 3 abonamente.
Aceste abonamente, denumite Dolce National, Dolce Variat si Dolce Star au preturi de 2,9 euro/luna, 3,9 euro/luna si respectiv 4,9 euro/luna.
Dolce Flexi este echivalentul actualului abonament Dolce Star, cu diferenta ca acesta poate fi comandat fara o perioada contractuala anume. Tariful este de 6,9 euro/luna.
„Redefinirea pachetelor principale este o consecinta a maturizarii Dolce si a cresterii bazei de clienti la peste trei sferturi de milion la jumatatea anului 2009”, a declarat Joerg Zeddies, director executiv comercial, segment rezidential in cadrul companiei.
„Romtelecom va continua sa investeasca in dezvoltarea platformei DTH Dolce. Obiectivul nostru este sa retransmitem pana la 100 de canale, inclusiv programe HD, sa oferim toate tipurile de optiuni de divertisment TV”, a mai spus Zeddies.
Pentru clientii interesati sa se aboneze la serviciile Dolce fara a avea si un alt serviciu Romtelecom, sunt disponibile 3 pachete principale similare, cu numele Dolce National Uni, Dolce Variat Uni, Dolce Star Uni. De asemenea, este disponibila si versiunea pachetului principal ce nu necesita o perioada contractuala, Dolce Flexi Uni.
In interval de o luna, clientii Dolce existenti vor avea posibilitatea de a migra catre unul dintre noile pachete create, in functie de preferintele fiecaruia.
Principalii concurenti ai Romtelecom pe segmentul de televiziune sunt RCS&RDS si UPC Romania.