Selectia se va derula in urmatoarele luni, iar contractele ar putea fi semnate pana la sfarsitul verii.
Procesul de selectie pentru servicii de media se va desfasura pentru toate brandurile din portofoliul companiei, intre care cele mai semnificative sunt Romtelecom Voce, Romtelecom Clicknet, Romtelecom Dolce si Romtelecom Business Solutions. Vor fi evaluate atat strategia de media, cat si preturile oferite, potrivit companiei.
De asemenea, in procesul de selectie pentru servicii de creatie, strategice, direct marketing, online, productie advertising si evenimente, vor fi evaluate atat partea de creativitate si strategie, cat si preturile oferite.
In octombrie anul trecut, Romtelecom initiase procesul de licitatie al serviciilor de media, gestionate la acea vreme de agentia United Media.
United Media, agentie controlata de grupul grec de comunicare Ashley & Holmes, a castigat contul Romtelecom in 2008, evaluat atunci la 10 milioane euro, intr-o licitatie in care s-a „luptat” cu Mediacom, Stracom si Media Direction.
O luna mai tarziu, in noiembrie 2010, Romtelecom a anuntat ca organizeaza pitch si pentru servicii de creatie si digital, gestionate de Graffiti BBDO (din 2009), respectiv de Frank Digital (din 2008).
Tot la sfarsitul lui noiembrie anul trecut, Romtelecom a anuntat ca Ovidiu Ghiman, director executiv pentru strategie si dezvoltare, urma sa preia de 1 februarie 2011 si atributiile de director comercial pe segmentul rezidential, detinute de Joerg Zeddies, care urma sa se retraga din companie.
Romtelecom a inregistrat in 2010 un profit operational inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizari (EBITDA) de 154,7 milioane de euro, in scadere cu 38,7% fata de anul precedent.
De asemenea, veniturile companiei s-au diminuat anul trecut cu 8,4%, la 716,9 milioane de euro, de la 782,5 milioane de euro.