”Romtelecom a
initiat anul trecut un proces de simplificare a brandului si de
schimbare a identitatii vizuale. Drept urmare, dupa o evolutie a
celor doua sub-branduri Dolce si Clicknet, am decis ca a venit
momentul sa ne reorientam atentia si sa ne indreptam toate resursele
pentru a creste capitalul de imagine al brandului-mama, Romtelecom”,
explica Ovidiu Ghiman, director executiv Strategie si Comercial
Rezidential, Romtelecom.
”Astfel, cele doua
sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum inainte in portofoliul
de servicii al companiei. Cu toate acestea, pentru ca Dolce este
recunoscut ca un brand foarte valoros sprijini in continuare toate
platformele de continut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport
TV si portalul dolcetv.ro”, a mai declarat Ovidiu Ghiman.
Aceasta strategie
consta in simplificarea brandului Romtelecom si noua sa identitate
vizuala, precum si un nou pachet pentru clientii rezidentiali,
comunicat prin intermediul unui nou concept de comunicare.
Noua identitate
vizuala este lansata printr-o noua platforma de comunicare, sub
sloganul “Studiourile Romtelecom prezinta FilmOferta”.
Principalii competitori de pe piata ai Romtelecom sunt RCS&RDS si UPC.