”O prioritate
strategica a companiei a fost reprezentata de serviciile TV,
rezultand in cresterea veniturilor pe acest segment cu aproximativ
17%, precum si in cresterea numarului de clienti”, a declarat
directorul general al Romtelecom, Stefanos Theocharopoulos, intr-un
comunicat transmis de companie.
Numarul clientilor
de internet de banda larga a inregistrat o crestere de peste 5% la
finalul lui 2012, comparativ cu anul anterior.
Pe segmentul
business, Romtelecom si-a mentinut pozitia de lider pe piata de
comunicatii fixe (date&internet, voce). Aceeasi pozitie a fost
mentinuta si pentru serviciile administrate (managed services).
Compania s-a concentrat si pe oferirea de solutii de tip cloud
computing, implementate atat intern, cat si prin solutii
personalizate pentru clienti, se arata in comunicatul companiei.
O
alta prioritate a Romtelecom, sustinuta prin eforturi anterioare, a
fost de a-si imbunatati procesele interne de tip end-to-end (procese
de lucru de la initiere pana la finalizare).
in 2013,
Romtelecom se va concentra in continuare asupra pachetelor
personalizate, cu accent pe serviciile TV, si asupra serviciilor de
divertisment, in acelasi timp, a mai transmis compania.
Principalii
competitori din piata ai Romtelecom sunt RCS&RDS si UPC.
Operatorul de
comunicatii prin cablu UPC Romania a inregistrat anul trecut venituri
de 450 de milioane de lei, in crestere cu circa 3% fata de 2011, iar
numarul clientilor a crescut tot cu aproximativ 3%, ajungand la 1,17
de milioane. In 2011 UPC Romania inregistra venituri de 437
milioane lei.