In prezent, compania inregistreaza circa 230.000 de clienti ai acestui serviciu, pe care l-a introdus la finalul anului 2005.
Totodata, compania a anuntat o serie de oferte noi pentru companii. Astfel, pe segmentul de telefonie, Romtelecom va lansa pe 15 octombrie un serviciu cu tarif unic (0,027 euro/minut) valabil pentru apelurile nationale si locale in reteaua companiei, indiferent de zi sau de ora la care se fac apelurile. Companiile care vor utiliza aceasta optiune vor plati tarife cu pana la 46% mai mici, conform companiei.
Romtelecom a anuntat si oferte noi pentru clientii din gama IMM, in ceea ce priveste serviciile de voce si date. Astfel, conform unei oferte promotionale valabila pana la finalul lunii viitoare, clientii se vor putea abona la tarife reduse la jumatate, adica intre 7,5 euro pe luna pentru pachetul ClickNet 1 Mbps si 24,5 euro lunar pentru ClickNet Business 6 Mbps.
Compania a mai introdus o serie de oferte pentru companii care includ minute de telefonie in retea, acces la Internet, gazduire web si tarife preferentiale pentru convorbiri pe mobil, la preturi ce variaza intre 29 si 92 de euro pe luna, in functie de pachet.
Aceste noi oferte ale Romtelecom reprezinta o incercare de a recupera din terenul pierdut in special in fata operatorilor de telefonie mobila, care au atras cote de piata importante pe segmentul cel mai profitabil pentru operatorii telecom, cel al utilizatorilor business.
Romtelecom a inceput ofensiva pe segmentul de date in urma cu doi ani, cand a lansat pachetele de acces la Internet ADSL. Serviciile de date (ADSL, VPN si alte servicii broadband) au generat venituri in crestere cu 245% in trimestrul al doilea al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, conform companiei.
Principalii competitori ai Romtelecom, pe diverse segmente de comunicatii, sunt Orange, Vodafone, RCS-RDS, UPC.