„In data de 29 aprilie 2010, Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) s-a pronuntat in mod intempestiv, solicitand denuntarea politelor gratuite de catre Astra Asigurari. Din pacate, aceasta decizie a fost luata de CSA fara sa ceara un punct de vedere si informatii relevante de la partile implicate”, au declarat marti oficialii Romtelecom.
„In ciuda acestui fapt, ulterior, ambele companii au adus in atentia Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor documente suplimentare si detalii clarificatoare privind parteneriatul incheiat intre Astra Asigurari si Romtelecom. Romtelecom ia in considerare toate masurile legale pentru a actiona in favoarea a ceea ce credem ca este interesul clientilor nostri”, mai spun oficialii companiei, cel mai mare operator de telefonie fixa din Romania.
Romtelecom a atacat in instanta hotararea CSA. Pana la momentul in care instanta se va pronunta in acest caz, Romtelecom a hotarat insa sa suspende transmiterea datelor altor clienti catre Astra Asigurari.
In data de 14 mai 2010, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a transmis o scrisoare catre Romtelecom si Astra Asigurari, prin care solicita sa clarifice clientilor comunicarea despre politele de asigurare. In acest sens, Romtelecom a decis sa trimita o scrisoare de clarificare celor 791.166 clienti care au primit polita de asigurare gratuita.
Dintre toti acesti clienti, 0,06% au facut plangeri catre Romtelecom, cateva zeci de mii de clienti au ales sa contracteze o alta polita de asigurare pentru un an si exista deja patru clienti (unul in Bucuresti, unul in judetul Hunedoara si doi in judetul Vrancea) care urmeaza sa fie despagubiti pe baza politelor gratuite, ca urmare a unor incendii care le-au afectat casele. Astra Asigurari intentioneaza sa mentina validitatea politei gratuite de asigurare de care clientii beneficiaza pentru perioada de trei luni.
Cititi aici mai multe despre initiativa Romtelecom de a-si fideliza clientii prin parteneriatul cu Astra Asigurari.