Noul serviciu de Internet ClickNet 20 Mbps se adreseaza atat clientilor business cat si persoanelor fizice.
Pentru clientii companii, Romtelecom are in vedere pentru acest produs firmele mici si mijlocii, cu cateva zeci de angajati, au declarat oficialii operatorului.
Compania va fi prezenta pentru prima oara in cadrul unui targ in cadrul aceluiasi stand cu Germanos si Cosmote, actionariatul celor trei companii fiind comun.
„Este pentru prima oara cand cele trei companii se reunesc in acelasi stand. Acesta va fi impartit in doua – pe o parte, cei de la Romtelecom, de cealalta parte Cosmote si Germanos”, a declarat pentru DailyBusiness Tereza Valcan, corporate affairs manager Cosmote Romania.
Targul de tehnologii CERF se va desfasura in perioada 7-11 mai in Bucuresti.
Anterior, Romtelecom si Cosmote au anuntat ca incearca sa isi „apropie brandurile” printr-o oferta prin care clientii care se aboneaza pe doi ani la Cosmote in magazinele Romtelecom primesc un telefon Motorola L6 la pretul de 1 leu.
ClickNet, serviciul de Internet broadband de la Romtelecom, a incheiat anul 2007 cu o cota de piata de aproximativ 20%, inregistrand o crestere pe piata de broadband fix de 300%.
Principalii concurenti ai Romtelecom sunt RCS&RDS sau UPC Romania.