Anul acesta, cifra de afaceri va ramane la un nivel aproximativ constant cu cel din 2005, adica 1,39 milioane de euro. Profitul va ajunge la circa 74.000 euro.
Compania a investit anul acesta 500.000 euro intr-o linie de productie proprie, unde fabrica componente pentru eficientizarea consumului de energie al tuburilor cu neon, pe care le exporta in Germania. ” Este productie de masa, de cateva sute de mii de unitati pe an, cererea fiind foarte ridicata”, a spus Alexandru.
Motivul cresterii de anul viitor este extinderea productiei, precum si aparitia de noi sectoare de activitate, a spus oficialul Royal International fara sa ofere alte detalii.
„In retail, vom incerca sa importam produse noi, moderne, cu preturi competitive”, a spus Alexandru, mentionand ca are probleme cu taxele „foarte mari” impuse de unele retele de hypermarketuri.
Societatea vinde produse electronice audio-video in marile retele de hypermarketuri: Carrefour, Cora, Selgros, Auchan, Praktiker, Kaufland dar si la alti comercianti romani cum este firma Trident.
„Vindem produse importate din Europa, marci precum Roadstar, Majestic, Audiola, Goodmans precum si boxe home-theatre marca proprie Royal, importate direct de la fabricant”, spune Tiberiu Alexandru.
Din noiembrie 2005, firma Royal International din Cluj a intrat si pe piata bijuteriilor de lux din Romania prin deschiderea unui magazin sub numele Royal Diamonds in incinta hotelului Marriott din Bucuresti.
[quote=Tiberiu Alexandru, director Royal International]Cu certitudine exista o nevoie de piata in ceea ce priveste bijuteriile de lux, dar ea este limitata[/quote]
Magazinul Royal Diamonds nu a inregistrat profit anul acesta, dar Alexandru estimeaza o crestere moderata in ceea ce priveste cifra de afaceri si profitul magazinului pentru anul viitor.
Procesul de vanzare al unei bijuterii de lux este indelungat, spune oficialul Royal International. Mai intai trebuie cunoscuta oferta, apoi este studiat produsul prin cateva vizite, dar dupa ce cumparatorul s-a hotarat, vanzarea este imediata.
„Cu certitudine exista o nevoie de piata in ceea ce priveste bijuteriile de lux, dar ea este limitata. Mai mult, este o cerere potentiala si in mai mica masura una reala, in sensul ca putini sunt dispusi sa se desparta de sume mari, atat cat valoreaza aceste bijuterii. Poate ca mai mult am vrut sa creem o noua nevoie de piata. In acelasi timp am luat in considerare ca in atatea alte tari aceste bijuterii reprezinta o cerere reala de piata”, mai spune directorul Royal International .
Printre colectiile vandute in magazinul Royal Diamonds se numara Heidi Klum, Manuela Harabor, Aspen, Verona, Rosette, Croisette, Bouquet si PM (Pascal Mouawad).