„Samsung Apps a evoluat rapid inca de la lansarea sa, atingand 10 milioane de descarcari in primele trei luni si ajungand la 100 de milioane de descarcari in martie, la doar zece luni de la lansare. Peste 13.000 de aplicatii sunt acum disponibile pe site – un numar de sase ori mai mare fata de prima zi”, se arata in comunicatul companiei.
Printre cele mai descarcate aplicatii in Romania se numara Romanian Trains, Otopeni Flights, NewsHub Trial sau Traffic Data. Aplicatiile de transport si navigatie – precum London Traffic si Ndrive France – sunt de asemenea foarte populare in randul utilizatorilor din Europa. O mare parte dintre cele mai populare aplicatii includ subiecte culturale. Astfel, gastronomia si vinurile sunt foarte populare in Franta, germanii apreciaza aplicatile de fotbal, iar italienii sunt fanii aplicatiilor cu subiecte legate de cinematografie.
Platforma Samsung Apps este prezenta in 120 de tari. In Franta s-a inregistrat cel mai mare numar de descarcari, urmata de Germania si Spania. Aceste trei tari au acoperit 40% din totalul de descarcari la nivel global.
„Ne asteptam la o crestere rapida a Samsung Apps in 2011, in special cu varietatea de dispozitive bada (sistem de operare, n.r.) ce urmeaza sa fie lansate”, a declarat Kang-Hyun Kwon, senior vice president media solution center al Samsung Electronics.
Samsung Electronics a inregistrat vanzari consolidate in 2010 de 135,8 miliarde de dolari.
Printre companiile care detin magazine de aplicatii se numara si Apple (App Store) si Google (Android Market).
Piata aplicatiilor pentru dispozitive mobile ar putea ajunge la 38 de miliarde de dolari in 2015, pe fondul cresterii popularitatii smartphone-urilor si tabletelor. In 2010, piata s-a ridicat la 1,7 miliarde de dolari la nivel global.