„Anul 2009 nu va fi unul usor, dar planuim sa ne mentim pozitia de lideri prin lansarea de noi produse, precum televizoarele LED. Cota noastra de piata va creste”, a declarat Sue Shim, senior vice president la Samsung.
Samsung, cel mai mare producator de chipuri de memorie din lume si al doilea producator de telefoane mobile din lume, a inregistrat o cota de 19% pe piata de LCD-uri in primul trimestru al acestui an.
„Scaderea pietei nu mai pare acum atat de grava iar noi am reusit sa depasim media de crestere a pietei, in primul trimestru al acestui an”, a precizat reprezentantul Samsung.
Samsung isi mentine targetul de 22 milioane de LCD-uri vandute in 2009, in crestere cu 10% fata de 2008.
„Televizoarele LED sunt mai subtiri si mai prietenoase cu mediul. Economisesc circa 40% energie in comparatie cu un televizor LCD de aceeasi marime. Dupa 4 ani de utilizare a unui model LED, un utilizator va economisi cat pentru un LCD de 30 de inch”, au precizat reprezentantii Samsung.
In primele 6 luni de la lansarea acestor modele, in luna martie, Samsung a livrat 200.000 de unitati.
Reprezentantii companiei se asteapta ca pana in 2015 Samsung sa vanda 32,4 milioane de televizoare LED. In 2009 acestia vor sa vand 2 milioane astfel de modele, iar in 2010, 7,3 milioane.