Profitul net dupa
reglarea intereselor minoritare a avansat la 7.580 miliarde woni (6,8
miliarde dolari), de la 5.050 miliarde woni in al doilea trimestru al
anului trecut. Rezultatul este insa sub estimarile analistilor
chestionati de Bloomberg, care au anticipat un castig de 8.020
miliarde woni.
Vanzarile de smartphone-uri premium,
cel mai profitabil segment al pietei, incetinesc semnificativ din
cauza cererii tot mai reduse pe fondul apropierii pietelor dezvoltate
de maturitate. Totodata, Samsung se confrunta cu stagnarea cererii
pentru televizoare, piata pe care ocupa de asemenea pozitia de lider.
Vanzarile Samsung Electronics in
trimestrul al doilea s-au incadrat in asteptarile pietei, la 57.500
miliarde woni (51,7 miliarde dolari).
Actiunile Samsung, care reprezinta 18%
din capitalizarea indicelui Kospi al bursei de la Seul, au scazut
vineri cu 0,7% dupa pierderi de 13% in luna iunie.
Samsung s-a mentinut lider pe piata de
smartphone-uri, cu 76 milioane de unitati livrate in T2 si o cota de
33,1%, conform Strategy Analytics.