Notorietatea fenomenala a cantecului
Gangnam Style, al carui clip a fost vizionat pe YouTube de un numar
record de oameni, a permis identificarea pe harta lumii a Coreii
pentru milioane de tineri.
in pofida schimbarilor profunde
realizate intr-o perioada scurta de timp, Coreea de Sud sufera de
lipsa recunoasterii sale in raport cu China si Japonia, scrie Mediafax.
Transformarea
tarii ruinate de razboi si dictatura militara in a patra mare
economie a Asiei si intr-o democratie solida este o sursa de mandrie
imensa pentru populatie.
Coreenii considera insa ca tara lor
este inca asociata in strainatate cu restaurante unde se serveste
carne de caine si cu serialul american MASH, a carui actiune are loc
in timpul razboiului din Coreea (1950-1953).
Chiar si succesul economic este
atribuit altor tari, multi fiind convinsi ca Samsung, producatorul
smartphone-urilor si tabletelor Galaxy, si LG sunt marci japoneze sau
taiwaneze.