Astfel, Samsung vrea sa vanda anul acesta circa 18 milioane de laptop-uri la nivel global, fata de 10 milioane de unitati in 2010, si sa-si creasca cota la 6%-7% pe piata laptop-urilor, de la 5% in prezent.
Planul producatorului sud-coreean este sustinut si de rezultatele de pe piata PC-urilor, potrivit carora volumul livrarilor la nivel global nu a confirmat estimarile initiale pentru ultimul trimestru al anului 2010. Motivul? Consumatorii au cheltuit mai putin pe perioada sarbatorilor si au ales tabletele in detrimentul PC-urilor, potrivit firmelor de cercetare IDC si Gartner.
De asemenea, Nam Seong Woo, seful diviziei PC din cadrul Samsung, considera ca succesul tabletelor va stimula cresterea pe piata laptop-urilor.
Potrivit Gartner, livrarile de PC-uri vor creste cu circa 16% in 2011 pana la 409 milioane de unitati.
In luna martie, Samsung va lansa la nivel global laptopul Notebook Series 9, cu o grosime de 1,62 cm si o greutate de 1,3 kg, spre deosebire de Apple MacBook Air care are o grosime de 1,7 cm, potrivit sursei mentionate.