Centrul din Romania va reuni toate centrele existente de relatii cu clientii Schneider Electric din Europa. Astfel, departamentul va raspunde atat telefonic, cat si electronic solicitarilor venite din partea clientilor din Europa – Germania, Franta, Italia, Spania, Portugalia, Olanda, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Romania, Grecia.
Discutiile vor fi purtate in limba materna a fiecarui client si vor oferi raspunsuri cu privire la produsele, solutiile si serviciile APC by Schneider Electric, termenele de livrare si specificatiile tehnice ale produselor.
„Cele peste 40 de posturi nou create cu ocazia implementarii departamentului de suport reprezinta o investitie in piata de munca din Romania, precum si o recunoastere a potentialului acesteia”, a declarat David Nicholl, country president Schneider Electric Romania.
Astfel, Schneider Electric recruteaza absolventii ai facultatilor de limbi straine, cat si al celor cu profil tehnic sau economic. Persoanele cu experienta de 2-3 ani in gestionarea relatiei cu clientii pot intra de asemenea in competitia pentru posturile de reprezentant relatii clienti,iInginer suport tehnic, trainer, team leader si manager centru relatii cu clientii.
„Am demarat deja procesul de recrutare, cu dorinta de a lansa centrul suport in primul semestru al anului 2011. Primul pas a fost prezenta noastra la targul Angajatori de top, unde am primit in 2 zile peste 1.000 de CV-uri.”, adauga Miriana Matei, HR Manager, Schneider Electric Romania.
Schneider Electric este o companie specializata la nivel global in managementul energiei, cu operatiuni in peste 100 de tari, Schneider Electric ofera solutii integrate pentru diverse segmente de piata, detinand pozitii de lider. APC by Schneider Electric, este furnizor de solutii integrate de electro-alimentare de siguranta si climatizare de precizie, ofera produse, software si sisteme destinate resedintelor, birourilor, centrelor de date si mediilor industriale.