Tom Alexander va renunta, cel mai probabil din vara, la sloganul Orange, creat in 1994 de compania de advertising WCRS, in incercarea de a revitaliza compania.
Totodata, Alexander, fost director al Virgin Mobile, are in plan sa reduca costurile prin disponibilizarea a cateva sute de manageri din Marea Britanie, dintr-un efectiv ce totalizeaza 12.500 de angajati. In paralel, Orange va angaja in call-centere, pentru a creste calitatea pe segmentul de relatii cu clientii, a scris Guardian.co.uk.
Tot Alexander a precizat ca in aceasta vara Orange va pune accentul puternic pe segmentul de advertising.
Intr-un e-mail trimis luni angajatilor, Alexander a subliniat ca „vor avea loc o multime de schimbari in cadrul companiei, pentru a ajunge iar acolo unde ne este locul – in fruntea clasamentului”.
Una dintre zonele in care Orange nu a atins succesul scontat este segmentul de broadband. Astfel, serviciul Orange se claseaza sub cel al rivalilor directi de la BT, Virgin Media sau Talk Talk, prezenti pe piata din Marea Britanie. Orange a pierdut in aceasta regiune 35.000 de clienti broadband intre septembrie 2007 si martie 2008, a scris presa internationala.
Reprezentantii Orange Romania au precizat pentru DailyBusiness ca disponibilizarile si angajarile au in vedere doar Marea Britanie. Acestia nu au oferit detalii in ceea ce priveste renuntarea la sloganul „The future`s bright, the future`s Orange”.