- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Sony aloca 95 mil. euro pentru promovarea PS3 Slim in Europa

25 Aug, 15:17 • Redactia DailyBusiness
Sony a alocat un buget de promovare de 95 mil. euro pentru promovarea celei mai noi console a companiei, PlayStation 3 Slim, aceasta fiind cea mai mare campanie sustinuta de firma in Europa, de la lansarea consolei in noiembrie 2006, a scris presa internationala.
Sony aloca 95 mil. euro pentru promovarea PS3 Slim in Europa

Ca o comparatie, Microsoft a investit 210 mil. euro anul trecut, la nivel global, pentru o campanie de sustinere a sistemului de operare Windows Vista.

Campaniile de marketing pentru consola PS3 Slim, despre care a scris si DailyBusiness.ro, la data la care a fost anuntata, se vor axa pe scoaterea in evidenta a capacitatilor consolei de a rula filme high definition, accesarea anumitor posturi de televiziune, precum BBC, sau sa inregistreze format video de la televizor.

Ca si concurentii de la Nintendo si Microsoft, Sony va incerca sa atraga mai multi potentiali cumparatori inaintea perioadei cumparaturilor de Craciun.

In Europa, in prezent, consola Nintendo Wii este lider de piata.

Consola PlayStation 3 este distribuita in Romania in principalele lanturi de retail, precum Flamingo sau Altex, dar si pe canale online.

Urmărește Daily Business pe Google News