Oficialii Sony pastreaza insa secret total in ceea ce priveste pretul, estimari de vanzari pe piata locala sau o potentiala marime a pietei. „Nu comentam nimic pe aceste subiecte. Suntem in faza finala pentru a stabili aceste lucruri”, spune Ishikawa (foto).
[gallery:55]
Vanzarile din Romania vor fi influentate in mod direct de evolutia crizei economice. „Dupa cum este normal, daca piata de electronice nu isi va reveni dupa anul ‘de soc’ 2009, vanzarile din pacate nu vor fi mari. Din ceea ce credem noi insa, piata nu are cum sa o mai ia in jos”, mai spune oficialul Sony.
Concurentii directi ai companiei au anuntat disponibilitatea propriilor televizoare ce pot reda continut 3D. Astfel, LG Electronice este prima companie ce a lansat pe piata locala un model de televizor 3D, la inceputul lunii aprilie. Samsung a lansat, la cateva zile distanta, un televizor care emite imagini in tridimensional iar Panasonic a anuntat ca televizorul propriu va intra pe piata in luna mai.
Intrebat pe ce mizeaza in batalia cu cei trei mari concurenti, oficialii Sony nu au dorit sa comenteze subliniind doar ca vor lasa utilizatorii finali sa decida. „3D-ul trebuie vazut, nu explicat. Se vor simti diferentele”, declara, increzator, Ishikawa. Acesta considera ca piata din Romania este „avida de noi tehnologii” fiind o regiune cheie in strategia companiei japoneze.
Sony va transmite de asemenea 25 de meciuri din cadrul Campionatului Mondial de Fotbal 2010 in format tridimensional. Intrebat daca va exista vreo posibilitate ca acestea sa poata fi vazute si in Romania, oficialii companiei japoneze au subliniat ca inca nu este nimic sigur in acest sens. „Nu spunem nici da, nici nu”.