„Acest lucru ne-ar asigura o cota de piata de cel putin 2%, pe segmentul de laptop-uri, in Romania. Pe termen mediu, adica 2-3 ani, vrem sa ne crestem cota pana la 5%, in ciuda concurentilor puternici precum Apple, HP sau Dell”, a declarat Lia Burghelea, business development manager Sony pentru sud-estul Europei.
Aceasta a subliniat ca din luna iulie, vanzarile companiei au inceput sa se situeze pe un trend „continuu ascendent”, urmand ca in urmatoarele luni, considerate „de varf”, Sony sa comercializeze cu 50-60% mai multe laptop-uri decat intr-o perioada normala.
„Lunile noiembrie-decembrie vor aduce circa o treime din vanzarile intregului an. Vanzarile Sony Vaio nu au fost influentate pana in prezent nici de conditiile de creditare ce se inaspresc si nici de criza financiara mondiala”, a mai spus Burghelea.
Sony a anuntat marti lansarea pe piata a 8 de modele noi de laptop-uri,. Notebook-urile functioneaza pe baza unei platforme Intel Centrino 2, sunt dotate cu 4 Gb RAM si au placi grafice Nvidia 9600M GT sau Radeon 3650. Acestea sunt dotate cu Blu-Ray-uri (reader si writer) sau cu DVD RW.
Pretul de pornire pentru cel mai ieftin dintre cele 8 laptop-uri este de circa 4.000 lei, putand ajunge si pana la circa 8.000 lei.
„Prin noua gama targetam in special femeile si tineretul. Cand vorbim de femei, ne referim si la cele din business. Circa 25% din laptop-urile vandute de Vaio in Romania au fost achizitionate de oameni de afaceri”, a mai spus Burghelea.