In cazul in care isi atinge tinta de vanzari, Sony ar inregistrat o crestere de 67% fata de anul fiscal care se va incheia pe 31 martie.
„Vom deveni agresivi in anul ce vine. Trecerea pe profit a diviziei de televizoare va fi posibila cu o tinta mai mare de vanzari”, a declarat Yoshihisa Ishida, presedintele diviziei de entertainment a grupului.
Producatorul televizoarelor Bravia, care si-a propus sa aduca pe profit aceasta divizie la sfarsitul anului fiscal ce se va incheia pe 31 martie 2011, pentru prima data in utlimii 7 ani, tinteste o crestere mai mare decat a intregii piete. Presedintele diviziei a precizat ca tinta de vanzari ca valoare nu a fost inca stabilita.
„Probabil ca Sony va creste vanzarile ca volum, dar competitia impotriva rivalilor sud-coreeni va face din cresterea veniturilor o sarcina dificila”, a declarat Osamu Hirose, analist laTokai Tokyo Securities.
Piata globala de LCD-uri va creste cu 22% pana la 171 milioane de unitati in 2010, potrivit DisplaySearch.
Samsung Electronics, cel mai mare producator de televizoare din lume, estimeaza ca anul acesta va vinde 35 de milioane de televizoare LCD, in timp ce LG, numarul doi pe piata globala, tinteste un numar de 25 milioane de unitati.