Clientii vechi ce detin deja un abonament de cablu si achizitioneaza servicii de telefonie sau/si internet (in oricare din pachetele 2 Play sau 3 Play), primesc noul serviciu gratuit in primele trei luni. Abonatii ce doresc sa treaca de la televiziunea analog la televiziunea digitala nu vor plati abonamentul in primele trei luni.
Aceleasi conditii vor fi aplicate si in cazul noilor clienti care aleg un abonament de televiziune (analog sau digital) sau unul din pachetele 2 Play sau 3 Play.
„Aceasta initiativa ne va ajuta sa marim baza de clienti mentinand pentru noii nostri clienti un focus pe serviciile de televiziune – care continua sa fie business-ul nostru central. Pe de alta parte, incurajam diversificarea serviciilor pentru clientii existenti pe care incercam sa ii loializam”, declara Jack Mikaloff, CEO UPC Romania
UPC Romania a generat, in primul semestru al anului, venituri de 61 mil. euro, in scadere cu 19% fata de aceeasi perioada a lui 2008.
La 30 iunie 2009, compania avea 912.900 clienti de cablu analogic, 179.600 clienti de cablu digital si 155.800 DTH. Per total, compania inregistra la jumatatea anului 1,24 milioane clienti TV.
Principalii concurenti ai UPC Romania sunt Romtelecom si RCS&RDS.