Clasamentul intocmit de portal a fost intocmit pe baza raspunsurilor a 2.000 de persoane din 107 tari, intre 24 februarie si 9 martie.
Sondajul efectuat de BrandChannel.com a incercat sa identifice brandurile cu cel mai mare impact asupra vietii consumatorilor, care pot schimba „comportamentul lor si viziunea asupra lumii”.
Aproximativ 2.000 de angajati si studenti au ales Apple. Compania care a creat iPod-ul si Mac-ul a castigat in 6 categorii, printre care se regasesc „cel mai inspirational brand” si „brandul fara care nu as putea trai”.
Compania producatoare de software Microsoft a castigat la categoria „brandul cu care vreau sa ma cert”.
Sondajul nu a luat in considerare valoarea economica a brandului, care ar fi pus Coca-Cola pe locul 1.
Unul dintre respondenti a spus pe site-ul BrandChannel ca „Apple s-a reinventat de-a lungul timpului furnizand perspective noi asupra unor lucruri pe care le credeam definitive” in timp ce Microsoft „a trecut de la statutul de companie inovatoare la stagnare”.
Nike, Coca-Cola, Google si Starbucks s-au clasat, in aceasta ordine, imediat dupa Apple.