Rezultatele publicate de IAB sunt cu aproape 3% mai mari decat in trimestrul 2, cand valoarea veniturilor a fost de 5,1 miliarde dolari (3,49 miliarde euro).
Veniturile din publicitatea online au totalizat pe primele noua luni ale acestui an 15,2 miliarde de dolari (10,42 miliarde euro), cu 26% mai mult decat in perioada ianuarie-septembrie 2006, cand a avut o valoare de 12,1 miliarde dolari (8,29 miliarde euro).
Pentru intreg anul 2007, specialistii americani se asteapta ca publicitatea online din SUA sa ajunga la 20 miliarde dolari (13,71 miliarde euro), pe cand in Romania se estimeaza o valoare cuprinsa intre 8-10 milioane euro pana la finele anului in curs.
Orlando Nicoara, director general MediaPro Interactiv, divizia online a MediaPro, estimeaza ca piata de publicitate online va atinge 8-9 milioane de euro in 2007. El apreciaza ca, intr-o viziune optimista, valoarea acesteia ar putea ajunge la 15-16 milioane de euro in 2008.
Val Voicu, director executiv al AdEvolution, vizeaza o crestere a pietei de publicitate de pana la 9 milioane de euro in 2007 si o dublare a acesteia pentru anul viitor.
Mihai Seceleanu, general manager al companiei Internet Corp., a declarat ca este posibil ca valoarea publicitatii online sa se incadreze intr-o marja destul de generoasa – intre 8 si poate chiar 12 milioane euro.
Conform unui studiu realizat de Media Fact Book, intreaga piata de media si publicitate va atinge la sfarsitul anului 2007 valoarea neta de 485 de milioane de euro.