De la finalul lui 2007, serviciul Dolce a mai atras 110.000 abonati. Acum, serviciul este vizionat pe circa 700.000 de televizoare de catre mai mult de 1,5 milioane de romani, conform Romtelecom.
Dolce a ajuns la o rata de penetrare pe piata televiziunii prin satelit de peste 33%, cu 13% mai mult fata de sfarsitul anului 2007, conform oficialilor Romtelecom.
„Media de abonare este de aproximativ 30.000 de clienti pe luna.Vom incerca sa ne mentinem rata de crestere pe piata”, a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.
In prezent, clientii Romtelecom care incheie contracte pentru Dolce pe o perioada de 2 ani platesc lunar un abonament de 3,9 euro, fara TVA, si nu achita nicio taxa pentru prima luna de abonament.
Romtelecom a inregistrat in 2007 o scadere a veniturilor de 2,6%, pana la 871,9 mil. euro, compania raportand pierderi de 21,1 mil. euro, comparativ cu un profit net raportat in 2006 de 55,2 mil. euro.
Pe intreg anul 2007, Romtelecom a pierdut 10,8% din liniile de telefonie fixa, ajungand la un numar de 3,035 milioane linii, conform raportului OTE, actionar majoritar Romtelecom. Oficialii companiei au precizat ca pierderea liniilor s-a stabilizat in ultima perioada a anului 2007.
Numarul clientilor de Internet in banda larga ClickNet a crescut cu peste 300%, pana la 360.000 de utilizatori.
Principalii concurenti ai Romtelecom pe segmentul de televiziune digitala sunt operatorii RCS&RDS si UPC Romania.