In aprilie 2006, cand UPC Romania a preluat integral Focus Sat, compania avea 10.000 de clienti.
„Am inregistrat o crestere constanta a numarului de clienti, datorita ofertelor speciale pe care le-am lansat periodic”, a declarat Mihai Sugureanu, manager de vanzari la Focus Sat Romania.
Principalii competitori ai Focus Sat sunt serviciile de televiziune digitala Dolce, al operatorului Romtelecom, Digi TV al companiei RCS&RDS sau Boom TV, al DTH Television.
UPC Romania a inrgistrat in 2006 afaceri in valoare de 236,17 mil. lei (66,90 mil. euro), in crestere cu 127% fata de 2005. Compania a inregistrat pierderi de 110,78 mil. lei, dupa ce anul trecut inregistrase un profit net de 13,17 mil. lei (3,60 mil. euro).
Furnizorul de servicii de telecomunicatii UPC Romania avea la finalul trimestrului trei un numar de 1,367 milioane de abonati, in crestere cu 12.100 fata de sfarsitul trimestrului doi, conform oficialilor companiei.
UPC Romania face parte din grupul american Liberty Global International, care ofera servicii de televiziune prin cablu, televiziune digitala si prin satelit, Internet si telefonie in peste 16 milioane de locuinte din intreaga lume.