Vanzarile pe segmentul televizoarelor cu plasma au crescut ca urmare a ieftinirii acestora. Preturile au scazut ca urmare a competitiei acerbe cu ecranele cu cristale lichide (LCD-urile) precum si datorita ieftinirii componentelor.
In ciuda faptului ca numarul de unitati vandute va creste, venitul anual obtinut pe segmentul plasmelor se va reduce la 8,7 mld.$ in anul 2011.
Aprovizionarea a fost dificila pe piata plasmelor in prima jumatate a lui 2007, deoarece productia a scazut in primele luni ale anului cu circa 70 de procente pentru unele companii, din cauza atacului LCD-urilor pe piata. Dupa ce au pierdut meciul preturilor impotriva ecranelor cu cristale lichide si a televizoarelor cu diagonala mai mare de 40 de inci, reprezentantii de pe piata plasmelor spera ca preferintele consumatorilor sa se indrepte catre ecranele cu diagonala mai mare de 50 de inci.
In primul trimestru al lui 2007, lider de piata pe segmentul plasmelor ca venituri a fost Matsushita, cu o cota de 31,5%, urmat de LG Electronics, 24.7% din piata si de Samsung, care acopera 22,9%. Alti doi jucatori importanti sunt Fujitsu Hitachi Plasma Display si Pioneer, cu cote de piata de 14% respectiv 6,8%.