Castile vor putea fi achizitionate incepand cu data de 1 august.
„Piata de headset-uri pentru segmentul office este o piata in continua dezvoltare nu numai in Romania, dar si in intreaga lume”, a declarat George Vintilescu, director de vanzari televoice. „Desi multi angajati romani nu utilizeaza acest gen de produse de ultima generatie, speram ca acest fapt sa se remedieze in curand. Noi credem ca le venim in ajutor prin acest parteneriat cu liderul mondial in domeniul headset-urilor, oferind produse usor de utilizat, moderne si care aduc un plus de productivitate si libertate de miscare prin tehnologia wireless”, a mai spus Vintilescu .
Compania Dasimpex, membra a grupului Dasimpex Group importa headset-uri marca Jabra din iunie 2005
Prin marca sa Jabra, GN este lider mondial in solutii de headset-uri. Compania are 1.900 de angajati si dezvolta, produce si vinde o gama larga de headset-uri wireless pentru telefonia mobila si headset-uri cu fir si wireless pentru call center si utilizatori din birouri.
Aceasta marca este recunoscuta pentru ca emite de 800 de ori mai putine radiatii decat un telefon mobil, este compatibila cu o gama foarte larga de telefoane mobile avand, in medie, o autonomie de 7 ore de convorbiri.
Televoice Group, unul din liderii pietei romanesti in domeniul distributiei de echipamente electronice si de telecomunicatii, distribuie branduri precum Alcatel, General Electric, Panasonic, Philips si Siemens. Produsele sunt din domeniul Consumer Electronics si in special terminale de telecomunicatii, de la simple telefoane fixe pana la CPE-uri (Customer Premises Equipment) sau echipamente de tip GPS.